משלוח חינם: נק' איסוף מעל 300 שח, עד הבית מעל 400 שח

054-556-4720

כביסת חיתולי בד בשגרה

לחצו לדירוג המוצר! 1 2 3 4 5
[Total: 0 Average: 0]

כל חברה נותנת את המלצותיה לגבי הוראות כביסה נכונות לשימור מקסימלי של חיתולי הבד שלה. בדרך כלל הטמפרטורות המומלצות לכביסה הן בין 40-60 מעלות.

(אנחנו ממליצות לכבס תמיד ב 40 מעלות על מנת לשמור על החיתולים שלכם לאורך זמן ולמנוע שחיקה מהירה)

כדי לכבס את החיתולים בצורה הטובה ביותר, ובכדי שלא יקבלו ריחות רעים ולא נעימים, יש לעקוב אחר ההמלצות הבאות:

את החיתול, לאחר שימושו ולפני הכביסה, יש לשמור במקום המקנה את תנאי האוורור הטובים ביותר. הדרך הנוחה ביותר היא בתוך מיכל פתוח כגון גיגית או סל כביסה שאינו אטום. לא מומלץ לאכסנם במקומות סגורים ואטומים או בתוך מים מכיוון שיתפתחו בסביבה לחה ולא מאווררת בקטריות.
ניתן לתלות את החיתולים בחוץ עד הכביסה.

כשמוכנים לכביסת החיתולים יש לעשות לחיתולים שטיפה מקדימה, תכנית קצרה (לרוב קיימת תכנית ייעודית של 30 דקות) שתשטוף את רוב הפיפי והלכלוך מהחיתולים ובסיום תבצע סחיטה. לשטיפה המקדימה יש להוסיף אבקת כביסה 60 מל.

לאחר השטיפה המקדימה יש למלא את מכונת הכביסה בבגדים או מגבות כך שהמכונה תהיה 3/4 מלאה.  ישנה חשיבות גבוהה לדאוג שהמכונה מלאה מספיק אך לא מלאה מידי, בכדי שהבדים ישתפשפו אחד בשני מבלי שיכולת הניקוי של המכונה תיפגע. כמות אבקת הכביסה הדרושה היא על פי הוראות יצרן מכונת הכביסה, קיבולת המכונה, ויצרן אבקת הכביסה. את הכמויות המדויקות לכל אבקה אפשר למצוא בטבלת כמויות בקבוצת סודות חיתולי הבד.

 סחיטה, ככל שחזקה יותר, עדיפה יותר.

 לאחר הכביסה ניתן ליבש במייבש או לתלות על חבל ייבוש.
כיסויים אסור להכניס למייבש מכיוון שניזוקים מהחום, רפידות וחיתולי הכל באחד אוהבים מייבש
ייבוש בשמש אינו מומלץ כלל וייגרום לנזק לבדים ואורך חיים מקוצר. במקרים של כתמיםניתן להשתמש בשמש כדי להוריד אותם אך לחשיפה קצרה ולא יותר משעתיים.

חומרי כביסה

 ההמלצה היא להשתמש באבקת כביסה בעלת אנזימים בלבד, ג’ל לכביסה אינו מספיק טוב לניקוי חיתולים והג’ל עצמו לא נשטף כראוי מהחיתולים.

אבקות כביסה אקולוגיות ואבקות  “סנסטיב” לתינוקות ובעלי עור רגיש אינן מומלצות כלל, האבקות ללא אנזימים אשר מפרקים היטב את הלכלוך והכתמים.
במידת הצורך תינוקלין ואבקת אקובר הן היחידות בעלות אנזימים ומותרות לשימוש עם חיתולי בד, אך יש צורך בכמות גדולה יותר של אבקה.

 אסור להשתמש במרככי כביסה על חיתולי הבד, הם שומניים ופוגעים ביכולת הספיגה של הרפידות.

על אותו משקל גם דפי מרכך למייבש אסורים לשימוש.

אבקות כביסה מומלצות לדוגמא – פרסיל, סנו מקסימה, אריאל, טייד, שופרסל, קולון 101. את כולן צריך לקנות בגרסת הכביסה הלבנה, לא צבעונית / סנסיטיב וכו

מים קשים

כאשר המים קשים מצטברת אבנית ברפידות מה שעלול לגרום לכליאה של בקטריות וריח רע מהרפידות. אם המים אצלכם קשים מומלץ להוסיף קלגון לכביסות החיתולים.
ניתן לרכוש אצלנו מקלון בדיקה לקשיות מים.

כל המידע על כביסת חיתולי הבד נלמד ע”י קבוצת הפייסבוק המדהימה “סודות חיתולי הבד”

מומלץ מאוד להיות חלק ממנה ולקבל הוראות מדוייקות בהתאם לסוג מכונת הכביסה, מכונת היבוש, קשיות המים וסוג אבקת הכביסה הנבחרת.

במידה ומכבסים לפי הוראות אלו מובטחים לכם חיתולים לבנים, צחורים, נעימים ובעלי ריח כביסה נעים 

עשוי לעניין אותך גם...

עגלת הקניות
  • No products in the cart.
0
דילוג לתוכן