משלוח חינם: נק' איסוף מעל 300 שח, עד הבית מעל 400 שח

054-556-4720

חיתולי בד לעומת חיתולים חד פעמיים

לחצו לדירוג המוצר! 1 2 3 4 5
[Total: 0 Average: 0]

הנושא של שמירה על איכות הסביבה לא פוסח גם על עולם התינוקות וגידול הילדים. יש הרבה מה לעשות בטיפול של חיתולי בד לעומת חיתולים חד פעמייםהילדים והתינוקות כדי לסייע לשמור על כדור הארץ ועל הסביבה. לכן, היום יש לא מעט מוצרים בשוק שהם רב פעמיים או מחומרים ממוחזרים וכך חוסכים שימוש במשאבים מתכלים.

אחד הטרנדים החשובים ביותר בעולם התינוקות או השימוש ההולך וגובר בחיתולים רב פעמיים. אין ספק שכאשר בודקים לעומק את היתרונות הרבים שיש לחיתולים אלה – מגלים שלא רק שהם תורמים רבות לצמצום האשפה – הם גם הרבה יותר נוחים, נעימים זולים וידידותיים לגופו העדין של התינוק הקטן. אז מהם בעצם החיתולים הרב פעמיים ומדוע יש בהם בשורה כל כך גדולה?

עד לפני כמה עשורים חיתולי הבד היו החיתולים היחידים שהיו קיימים. מדובר ביריעת בד פשוט שהיה נקשר סביב הטוסיק של התינוק וסופג את הצרכים שלו. לאחר השימוש היו שוטפים היטב את החיתולים והם הו עוברים הרתחות ותלייה לייבוש.

בדיוק על עקרונות אלה מבוססים החיתולים הרב פעמיים של היום, אבל בצורה מודרנית, אין צורך בהרתחות, אין צורך בקשיות וקיפולים מיוחדים ואין צורך בפלסטיק העוטף את הבד הסופג כמו בעבר. לחיתולי בד היום יש את אותה הצורה של חיתולים חד פעמיים ויש בהם תיקתקים לסגירה הרמטית טובה ונוחה. בתוכם יש רפידה שסופגת את הצרכים של התינוק והמעטפת בעצם נשארת יבשה ונקייה. לאחר השימוש מנקים את הקקי בעזרת ברז בידה המחובר לשירותים ולאחר מכן מכניסים למכונת הכביסה. אין צורך בהרתחות מיוחדות או שפשוף ידני.

חיתולי הבד עשויים ממגוון סוגי בדים, החל מכותנה אורגנית ועד בדים סינטטיים שיעילים בשמירה על תחושת יובש, בהיעדר שימוש בכימיקלים בתהליכי הייצור שלהם לעומת חיתולים חד פעמיים – הם הרבה יותר ידידותיים לעורו העדין והרגיש של כל תינוק. יתרה מכך, חיתולי הבד צבעוניים ומעוצבים.

הם יפים, חמודים ושובבים וכמעט ואי אפשר לעמוד בפניהם.

היתרון הגדול ביותר כאמור קשור לשמירה על איכות הסביבה וצמצום משמעותי של האשפה. כל חיתול שלא הולך לפח הוא רווח נקי.

היתרון המשמעותי הבא הוא החיסכון הכספי. בעוד חיתול הבד יכול להיות בשימוש במשך שנים ולעבור כמה ילדים – הרי שהוא חוסך את הקנייה התכופה של חבילות החיתולים החד פעמיים – הוצאה שיכולה להגיע לכדי מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים לאורך תקופת ההחתלה של תינוק אחד.

ההתעסקות עם חיתולי הבד נחשבת לזניחה לעומת היתרונות העצומים האלה וכשמוסיפים לכך את היעדר הכימיקלים המעובדים שיבואו במגע עם העור של התינוק – הרי שמתקבל רעיון שכל הורה צריך לאמץ ולראות את כל היתרונות שבו. עם הזמן יותר ויותר הורים מבינים שהרבה יותר עדיף להשתמש בחיתולי הבד ובוחרים בכך בעצמם.

אם אתם שוקלים לחתל בבד אבל לא ממש בטוחים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, נשמח לענות על כל שאלה!

עשוי לעניין אותך גם...

עגלת הקניות
  • No products in the cart.
0
דילוג לתוכן