משלוח חינם: נק' איסוף מעל 300 שח, עד הבית מעל 400 שח

054-556-4720

סוגי אבנים בשרשראות ענברים

לחצו לדירוג המוצר! 1 2 3 4 5
[Total: 0 Average: 0]

ג’ייד אפריקאית – מופיעה בצבעים רבים בעיקר בגווני ירוק אך גם באפור, חום צהבהב, קרם, כחול, ורוד ועוד. בהיבט הרגשי אבן הג’ייד מתקשרת לצ’אקרות הלב, היא מעניקה הרמוניה ושלווה, מרגיעה ומנחמת. בהיבט הפיזי היא עוזרת עם סוגיות הקשורות לעור.

אמטיסט – אבן קוורץ סגולה המשויכת לצ’אקרת העין השלישית. בהיבט הרגשי היא מרגישה את הנפש ועוזרת לנו להגיע לרוגע נפשי והפגשת מתחים וכעסים. בהיבט הפיזי היא עוזרת לנו במצבי תשישות ועייפות קיצוניים ועוזרת לשכך כאבי ראש. 

לאפיס לזולי – אבל בעלת גוון כחול כהה או בהיר שלרוב מושכת אליה אנשים בעלי מודעות עצמית גבוהה. בהיבט הרגשי היא מרככת ועוזרת להפיג תחושת ייאוש, נותנת מוטיבציה וטובה לשחרור מתחים ולחצים מכל סוג. . בהיבט הפיזי היא נותנת חיזוק כללי לשלד ומפעילה את בלוטת התריס במצב של תת פעילות. היא מסייעת גם לבעיות עיניים, אוזניים וגרון, מחזקת את מערכת החיסון ומאזנת בין יין ויאנג. 

עין הנמר זהובה – אבן ממשפחת הקוורץ המחזקת את היכולת והמוטיבציה לעשייה. בהיבט הרגשי היא עוזרת לנו להתמודד עם שינויים וממתנת סערת רגשות, בעיקר רומנטיים. בהיבט הפיזי היא תורמת לאיזו ההורמונלי ומאזנת את כיס המרה והכבד. 

רוז קוורץ – אבן המוכרת כאבן האהבה, בעלת השפעה אנרגטית עוצמתית במיוחד. בהיבט הרגשי היא פותחת את צ’אקרת הלב, מנקה ומחזקת אותה, מעצימה את זרימת האהבה ועוזרת לשחרר חסימות במידה וקיימות. בהיבט הפיזי היא עוזרת בהפחתת שיעולים הנובעים מברונכיטיס או זיהום. היא אבן מקררת וניתן להניח אותה על כוויות ושלפוחיות. 

טורקיז – אבן בעלת גוון תכלת ירקרק שהאנרגיות שלה מתקשרות לסליחה וחיבור לאיכויות פנימיות. בהיבט הרגשי היא בעלת השפעה חזקה מאוד, ונותנת עזרה מידית למי שהרגש שלו פגוע או איננו מאוזן. היא האבן הטובה ביותר להעלאת האינטליגנציה הרגשית. בהיבט הפיזי היא מגבירה את אנרגיית החיים ובכך משפיעה על מערכת העצבים. היא טובה לסובלים מבעיות נשימה כמו אסטמה.

מלאכיט – אבן בעלת גוון ירוק בהיר משולב בכהה, בניגוד לאבנים רבות המלאכיט לא משדרת אנרגיה אלא סופגת אותה. בהיבט הרגשי היא עוזרת לשחרר טראומות ואנרגיות קשות שלא התמודדנו איתן. בהיבט הפיזי, בגלל יכולת השאיבה שלה ניתן להשתמש בה בקרבת אזורים כואבים בגוף. (חשוב לקחת בחשבון שיתכן שתחילה הכאב יתגבר ורק לאחר מכן יתחיל להיחלש).

קרנליאן – אבן ממשפחת האגת בעלת צבע אדום/כתום שקופה למחצה המסמלת עוצמה ואנרגיה נשית. בהיבט הרגשי היא מכניסה שמחה ומאזנת רגשות של כעס, שנאה וקנאה. היא מסייעת בהוספת מרץ לאנשים איטיים יותר ומחזקת את המוטיבציה באופן כללי. בהיבט הפיזי היא מתגברת את ניקוי הדם וטיהור מערכת הרבייה.

אוונטורין – אבן ירוקה ממשפחת הקוורץ אך יש לה גם גרסאות בכחול, צהוב וחום. היא אבן בעלת אנרגיות עדינות ולא חודרניות. בהיבט הרגשי היא מרגיעה ומרככת רגשות שליליים ומסייעת ליכולת הקבלה מבלי לחשוש מפגיעה. בהיבט הפיזי היא מקלה על תחושת כאב כללית וניתן להניח אותה ישירות על האזור הכואב בגוף.

אקוומרין – היא אבן אהובה ומרגשת שצבעה נע בין תכלת בהיר לירקרק שקוף. בהיבט הרגשי היא מחזקת את היכולת לעשות התבוננות עמוקה על המצב הפנימי ועוזרת לאזן רגשות בעת סערה רגשית. בהיבט הפיזי היא יעילה במיוחד לאיזון בלוטות נפוחות באיזור הצוואר, בעיקר בלוטת התריס, היא משפרת באופן כללי את הראייה וטובה להתמודדות עם זיהומים סביבתיים.

אבני הצ’אקרה – הצ’אקרה היא מרכז אנרגיה ופירושה גלגל או מעגל הסובב על צירו. לכל צ’אקרה מיוחסים צבעים מסוימים ולכן מתאימים אבנים לצ’אקרה בהתאם לצבעה של האבן. 

צ’אקרת הכתר – סגול, שקוף, זהב. היא הצ’אקרה השביעית והיא ממוקמת על הראש. היא אחראית על שפע, יצירתיות והומניטריות. 

צ’אקרת העין השלישית – סגול, כחול כהה. היא הצ’אקרה השישית והיא ממוקמת מעל האף בין העיניים. היא אחראית על ראיית המצב בצורה נכונה, יכולת טלפתית ואופטימיות. 

צ’אקרת הגרון – תכלת, טורקיז וכחול. היא הצ’אקרה החמישית והיא ממוקמת מעל הגרון. היא אחראית על התמדה, שקט נפשי ויכולת התמדה. 

צ’אקרת הלב – ירוק, ורוד. היא הצ’אקרה הרביעית והיא ממוקמת מעל הלב. אחראית על נדיבות, תחושת ביטחון ונכונות לקבל.

צ’אקרת מקלעת השמש – כתום בהיר, צהוב, ירוק בהיר. היא הצ’אקרה השלישית היא ממוקמת מעל הקיבה. היא אחראית על יכולת ארגונית, בהירות מחשבתית ומשמעת פנימית. 

צ’אקרת המין – אדום, כתום. היא הצ’אקרה השנייה והיא ממוקמת מעל הטחול. היא אחראית על ביטחון, אומץ, שאפתנות ויצירתיות. 

צ’אקרת השורש – שחור, אפור, הורדו, חום. היא הצ’אקרה הראשונה והיא ממוקמת בבסיס עמוד השדרה. היא אחראית על פעלתנות, ספונטניות וכושר מנהיגות. 

 

 

 

עשוי לעניין אותך גם...

עגלת הקניות
  • No products in the cart.
0
דילוג לתוכן