משלוח חינם: נק' איסוף מעל 300 שח, עד הבית מעל 400 שח

054-556-4720

כוס טפטופים לעומת משאבת הנקה

לחצו לדירוג המוצר! 1 2 3 4 5
[Total: 0 Average: 0]

מה עושה כוס הטפטופים? היא מיועדת לאיסוף חלב אם ישירות מהשד בעזרת וואקום. היא עשויה מסיליקון, היא פשוטה לשימוש, לתפעול ולניקוי. היא נוחה וידידותית ואוספת את החלב באופן שקט להבדיל ממשאבת הנקה. לא נדרש לחבר לה חלקים נוספים ועל מנת להפעילה לא נדרש חיבור לחשמל.

כיצד עושים בה שימוש? יש ללחוץ על שני הצדדים שלה כך שייווצר וואקום, נדרש למקם את הפטמה במרכז הכוס ואז נצמיד אותה אל הפטמה. כתוצאה מיצירת הוואקום על הפיטמה היא תיכנס בצורה עמוקה יותר לכוס. כדאי לגעת בצורה עדינה בכוס ולבדוק שאכן הוואקום פועל ושהכוס צמודה לפיטמה ולשד בצורה טובה כך שלא תיפול והחלב היקר ישפך בטעות על הריצפה.

הרעיון שמאחורי כוס הטפטופים הוא על הסתמכות על המנגנון הגופני אשר משחרר חלב באופן טבעי משד מסוים כאשר התינוק או משאבת חלב יוצרים פעולת יניקה מהצד השני. הגוף נוהג לשחרר את החלב משני השדיים בו זמנית. בנוסף, ניתן לחבר את כוס הטפטופים לשד גם כאשר לא מתקיימת הנקה או שאיבה מהשד השני, אלא כאשר מורגש גודש בחזה ונוצר טפטוף טבעי, על מנת לאסוף את החלב.

חשוב לומר שלא כל האימהות מסתדרות עם כוס הטפטופים. הכוס אינה יודעת לייצר גירוי המפעיל את רפלקס שחרור החלב. עצם הנחת הכוס על הפיטמה והשד לא תביא לשום תוצאות, אולי רק לתסכול של האם. בנוסף, אם יצרת וואקום אשר מכאיב לך בחזה, ניתן כמובן לשחרר את החיבור ולנסות שוב בצורה יותר עדינה. כוס הטפטופים אינה מיועדת לגרום לך לסבל, וכאב בהחלט מעיד על משהו שאינו תקין בהצמדתה לחזה. חשוב לדעת שאין להשתמש בכוס הטפטופים יותר מכמה דקות ברציפות מאחר והיא יכולה לגרום לנזק הן לפיטמה והן לרקמת השד.

מי תוכל להנות מהשימוש בכוס הטפטופים? אימהות אשר סובלות מגודש ועודף של חלב ושרוצות להקל על עצמן במעט וכמובן לאימהות מאוד עסוקות שיכולות להנות מאיסוף חלב אם “על הדרך”. כמה איסופים שכאלו מניבים עוד מנת חלב ביום.

בסיום השימוש בכוס הטפטופים, יש להעביר את החלב שנאסף לבקבוק. יש לשטוף אותה היטב באמצעות מים וסבון ופעם ביום להכניס אותה לסטריליזטור על מנת לוודא שהיא אכן נקיה ומעוקרת.

חשוב לבדוק כי למוצר אותו את רוכשת קיימים כל האישורים הנדרשים: תו תקן אמריקאי כלומר אישור של ה – FDA, תו תקן אירופאי ובנוסף אישור של מכון התקנים הישראלי כך שתהיי רגועה שאת עושה שימוש במוצר בטוח לחלוטין.

לסיכום, למרות שכוס הטפטופים מוגדרת כמשאבת חלב ידנית היא אינה מהווה תחליף למשאבת חלב רגילה. השילוב של שתיהן יחד הוא השילוב המנצח.

עשוי לעניין אותך גם...

עגלת הקניות
  • No products in the cart.
0
דילוג לתוכן