משלוח חינם: נק' איסוף מעל 300 שח, עד הבית מעל 400 שח

054-556-4720

מיכל סבון טבעי – קרם הבהרה טבעי

הבהרה וצמצום כתמי עור

85

הקרם הזה נוצר מבקשות ותפילות שלכם. הוא תשובה יוצאת דופן באיכותה לבקשות החוזרות שקיבלנו לפתח קרם לטיפול בכתמים והתכהות בעור. אני יודעת בבירור שלכל אחת יש יופי אינסופי. לפעמים הוא מוקרן החוצה ולפעמים הוא יותר נסתר, מחכה לשעה הנכונה לפרוץ. מתוך נקודת המוצא הזו, המוצרים שלנו מפותחים, באהבה, אחד אחד, כדי לעזור לכל אחד ואחת להאיר את האור המיוחד שלהם בעולם. לתת בטחון במה שקיים.
אני מקווה שתהנו ממנו ושהוא יועיל לכם מאוד.
מיכל.

  • קרם הבהרה 100% טבעי, עם תוצאות מוכחות קלינית
  • מסייע בהבהרה של העור, צמצום של כתמי עור, היפר-פיגמנטציה ואדמומיות.
  • מעניק מראה בהיר יותר, עם גוון קורן ואחיד יותר, ומרקם גמיש, נעים וחלק.
  • עבר בדיקה דרמטולוגית בהצלחה מירבית (Very well tolorated)
כמות

קיים במלאי

פרטים נוספים אודות המוצר

לחצו לדירוג המוצר! 1 2 3 4 5
[Total: 0 Average: 0]

קרם ההבהרה שלנו עשוי מחומרים צמחיים בלבד, בעבודת יד אוהבת ומקצועית ממש אצלנו בסבון מיכל בגליל העליון. הוא הוכח קלינית כיעיל ופעיל במעבדה עצמאית באירופה*.

על פי תוצאות המחקר הקליני (42 יום):

  • 86% אמרו שהן חוו הבהרה משמעותית של כתמי שמש
  • 100% אמרו שהקרם שיפר את המראה הכללי של העור
  • 95% אמרו שהקרם גרם לעור שלהן להראות צעיר יותר
  • 95% אמרו שהקרם גרם לעור שלהן להראות קורן יותר
  • 100% אמרו שהקרם קרם לעור שלהן להיות מוצק יותר

המחקר נעשה במעבדות עצמאיות באירופה לפי התקינה האירופאית.

טיפול בפיגמנטציה: חומרים פעילים צמחיים ומתקדמים בריכוזים גבוהים לעיכוב טבעי של יצירת המלנין בעור

תכננו את קרם הבהרה שלנו עם חומרים פעילים צמחיים מהמתקדמים בעולם בריכוז גבוה מאוד, כדי לעכב בצורה בטוחה וטבעית את מנגנון יצירת המלנין בעור. המלנין הוא הפיגמנט, הצבע, שגורם לפיגמנטציה, כתמי שמש וחוסר אחידות במראה העור. בנוסף, בנינו את קרם הפיגמנטציה כך שיעזור להרגעת אדמומיות ופעילות דלקתית בעור, מה שתורם המון למראה אחיד, בריא וקורן.

קרם הבהרה עם פעולה משלימה שמעניקה עור משיי, קורן וחלק

שימוש קבוע בקרם נועד לתת לך מראה עור אחיד, קורן, בהיר יותר בצורה מורגשת ומשמחת מאוד. בנוסף, יש בו רכיבים פעילים מתקדמים שנועדו לא רק להבהיר ולטפל בפיגמנטציה, אלא גם לתת לך עור משיי, נעים וגמיש יותר. המטרה היא ליצור פעולה משולבת שהתוצאה שלה תהיה פנים קורנות, שמחות ומאירות!

הקרם עובד מצוין עם מוצרים אחרים שלנו כמו סבון פניםמסכת בוץ ועוד – מידע נוסף בשאלות הנפוצות למטה.

קרם הבהרה מוכח קלינית, וגם נבדק דרמטולוגית

בנוסף לבדיקות היעילות, קרם ההבהרה שלנו עבר בדיקות דרמטולוגיות לבטיחות. הוא עבר אותן בצורה הטובה ביותר, ומוגדר Very well tolerated.

קרם הבהרה לפנים עם חומרים פעילים טבעיים ואיכותיים, כמו:

אלפא-ארבוטין

זהו חומר פעיל סופר-יעיל ומוכח היטב להבהרה. בחרנו בריכוז מקסימאלי של אלפא-ארבוטין ממקור 100% צמחי, באיכות נדירה, ובעלות מאוד גבוהה. רוב האלפא-ארבוטין במוצרי הקוסמטיקה שבשוק מגיע ממקור סינטטי (כימי). הוא מעולה לטיפול בכתמים כהים מכל הסוגים, קידום עור אחיד, בהיר וזורח יותר. עובד נפלא. מופק בתהליך מחומר גלם צמחי בקיימות מלאה.

רזווראטרול

מקורו בענבים אדומים, והוא מוכר כאחד החומרים הפעילים וחזקים ביותר בתחום ההבהרה, בוודאי הטבעית. יש לו תוצאות מעולות, מוכחות של הגברת בהירות העור, טיפול בכתמי שמש וכהויות ואפקט אנטי-אוקסידנטי חזק במיוחד. 100% צמחי (botanical) ומופק בתהליך מתחדש, בקיימות מלאה.

גליקוגן

פעיל מדהים שממוקד בשיפור האחידות של העור, יצירת עוד פחות “דהוי” וחסר החיות ומראה חלק, זוהר ובהיר. הגליקוגן שבחרנו מופק מתירס בתהליך יחודי, שהוא-100% מתחדש, ומחכה בצורה מושלמת את הגליקוגן שבדרך כלל מופק מבעלי חיים.

L-ארגינין

חומצת אמינו צמחית מתקדמת שמופקת בתהליך upcycling מתחדש, בקיימות מלאה (sustainable) מתעשיית קנה הסוכר. מעניקה לחות מתקדמת, ואפקטים של מילוי קמטים ועור קורן, גמיש ובריא יותר.

סקוולן

הסקוולן שלנו איכותי ברמה נדירה, ומופק מזרעי מצמח ה- Camellia. הוא מעניק לעור לחות מתקדמת, עשירה, לטווח ארוך ומשפר לאין ערוך את רכות, גמישות ובריאות העור.

מדיניות משלוחים

עלויות משלוח
משלוח לנקודות איסוף 17 ש”ח / חינם ברכישה מעל 300 ש”ח
דואר שליחים עד הבית 35 ש”ח / חינם ברכישה מעל 400 ש”ח

זמני אספקה…לחצו כאן להמשך קריאה

עגלת הקניות
  • No products in the cart.
0
דילוג לתוכן